top of page

“Václav vidí reklamu jako hybrid mezi užitkovým uměním a filmem, jako volnou autorskou práci tvarovanou potřebou produktu, který má za úkol prodat. Za tento zdánlivý konflikt mezi uměním a průmyslem se ale nestydí. Naopak - otevřeně a s nadhledem přiznává co je - reklamní maso na prodej.
Role reklamního režiséra totiž podle něj nese skrytou odpovědnost - odpovědnost vytvářet reklamu, kterou uvidí tisíce, mnohdy miliony lidí. Reklama se tak nevyhnutelně stává součástí kultury, ať už se nám to líbí, nebo ne. Proto mu upřímně záleží na tom, jestli je kvalitní - kvalitní, jako čerstvě poražená svíčková.”
JÁ A REKLAMA
Přehrát showreel

S CHUTÍ DO NESTLÉ
Brand: Nestlé / Agentura: SYMBIO / Produkce: NICE!
Tento spot pro Nestlé měl za úkol přilákat mladé lidi do korporace a zlepšit image značky co se týče HR - výškový formát pro sociální média byl proto must-have. Zároveň jsme museli naplnit požadavek vedení že spot musí obsahovat vizuály se zaměstnanci (viz závěry na instagram) a slogan “s chutí do Nestlé”. U této kampaně jsem stál jak za režií, tak za kreativou i voiceoverem. Kamera: Aleš Hart, v hlavní roli Dominik Migač.
BUMPERY
Doplňující 6' formáty ke kampani.

bottom of page