top of page
“Václav vidí reklamu jako hybrid mezi užitkovým uměním a filmem, jako volnou autorskou práci tvarovanou potřebou produktu, který má za úkol prodat. Za tento zdánlivý konflikt mezi uměním a průmyslem se ale nestydí. Naopak - otevřeně a s nadhledem přiznává co je - reklamní maso na prodej.
Role reklamního režiséra totiž podle něj nese skrytou odpovědnost - odpovědnost vytvářet reklamu, kterou uvidí tisíce, mnohdy miliony lidí. Reklama se tak nevyhnutelně stává součástí kultury, ať už se nám to líbí, nebo ne. Proto mu upřímně záleží na tom, jestli je kvalitní - kvalitní, jako čerstvě poražená svíčková.”
JÁ A REKLAMA
Přehrát showreel
BEZPEČNOST INTERNETOVÉHO BANKOVNICTVÍ
Brand: CSOB / Agentura: SYMBIO / Produkce: SYMBIOGRAF
Informační kampaň upozorňující na nebezpečí hackerských útoků na bankovní účty a jak se jim vyhnout. kampaň byla zaměřena na všechny cílové zkupiny, proto jsem se rozhodl technické informace týkající se It převést do srozumitelných metafor, kterým porozumí všichni. Mimo režie jsem byl zde zodpovědný i za artdirekci a koncept, Kamera: Ondřej Belica.
ARTWORK
Artwork a sada plagátů, které jsem navrhoval pro setdesign spotu. Měli v divákovy podvědomě navodit stres a obavu s hackerského útoku :)
bottom of page