top of page
“Václav vidí reklamu jako hybrid mezi užitkovým uměním a filmem, jako volnou autorskou práci tvarovanou potřebou produktu, který má za úkol prodat. Za tento zdánlivý konflikt mezi uměním a průmyslem se ale nestydí. Naopak - otevřeně a s nadhledem přiznává co je - reklamní maso na prodej.
Role reklamního režiséra totiž podle něj nese skrytou odpovědnost - odpovědnost vytvářet reklamu, kterou uvidí tisíce, mnohdy miliony lidí. Reklama se tak nevyhnutelně stává součástí kultury, ať už se nám to líbí, nebo ne. Proto mu upřímně záleží na tom, jestli je kvalitní - kvalitní, jako čerstvě poražená svíčková.”
JÁ A REKLAMA
Přehrát showreel
KOKOZA - Nesuď podle slupky
Brand: KOKOZA / Agentura: NICE! / Produkce: NICE!
Tento osvětový spot na podporu kompostování jsem vymýšlel spolu s lidmi z NICE! a Lucií Pflimpfelovou. Vycházeli jsme z insightu populace - ta si kompostování na jednu stranu váží a na druhou se ho štítí. Ve skutečnosti se není ale čeho bát a za samotným odporem tak stojí pouhé předsudky. Proto jsme se rozhodli přetavit odpor populace ke všemu zdánlivě nechutnému v originálním příběh o inkluzi. V něm hlavní hrdince na slepé rande dorazí místo kluka z Tinderu žížalák z kompostu. Situace ze života dnešního člověka tak dostala bizarní twist. Přesvědčí hrdinku dobrý charakter žížaláka, nebo se he rozhodne opustit jen na základě vzhledu a předsudků?
Níže si můžete prohlédnout nejen samotný spot, ale také krátké making of, nebo animatic, který jsem nakreslil připravil před natáčením.
Kamera: Aleš Hart, Kostýmy: Barbora Kafková, Produkce: Anna Marie Jiravová.
bottom of page